Palautukset
VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT
VAIHTO-OIKEUS
EwaSi–verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla ei ole vaihto-oikeutta.
VIALLINEN TUOTE
Jos vastaanottamasi tuote on rikkoutunut tai muuten viallinen, ota yhteyttä shop@ewasi.fi Älä lähetä viallista tuotetta ennen kuin olet saanut toimintaohjeet. Tuotteita koskevat reklamaatiot pitää tehdä 14 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta.
TILAUKSEN PERUUTTAMINEN
Tilauksen voi perua vain jos tilaustasi ei ole ennen peruutusilmoitusta ehditty käsitellä. Myöhemmin tulleesta peruutuksesta veloitamme 20€ käsittely/pakkaus/postitus kulut. Ja se vähennetään hyvityksestä. Ilmoita tilauksen peruuttamisesta viipymättä lähettämällä sähköpostiviesti asiasta osoitteeseen shop@ewasi.fi
YHDEN TAI USEAMMAN TUOTTEEN PALAUTTAMINEN
Asiakas maksaa itse palautuksesta aiheutuneet lähetyskulut. Jos kyseessä on viallinen tuote tai muu EwaSin virheestä johtuva palautus/vaihto, tulee asiakkaan reklamoida tuotteesta shop@ewasi.fi. Kuittaamme palautusilmoituksesi saapumisen, viesti sisältää ohjeet palautuksen lähettämisestä. PÄIVÄYS-/ POISTOTUOTTEITA ei voi palauttaa.
1. Tee palautusilmoitus 14 päivän kuluessa
Ilmoita palautuksesta 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta ilmoittamalla shop@ewasi.fi. Ilmoita sähköpostilla tilausnumerosi, sekä syy palauttamiseen – tilausnumero löytyy sähköpostilla toimitetusta tilausvahvistuksesta. Kuittaamme palautusilmoituksesi saapumisen, viesti sisältää ohjeet palautuksen lähettämisestä.
2. Palauta vain avaamattomia, kokeilemattomia ja ehjiä tuotteita
Palautusoikeus koskee vain myyntikelpoisia, ehjänä perille saapuneita palautettavia tuotteita. EwaSi–verkkokaupassa myytävät kosmetiikkatuotteet ovat hygieniatuotteita, ravintolisät ja teet elintarvikkeita: et saa avata, kokeilla tai käyttää tuotetta jonka aiot palauttaa. Tämä koskee myös tuotteiden päällysteitä ja pakkauksia. Pakkausmateriaali, esim. kuplamuovi tai pakkauspaperi ei ole edellä mainittu pakkaus tai päällyste.
Mikäli palautat avatun, kokeillun tai käytetyn tuotteen emme hyvitä siitä maksettua hintaa. Lisäksi joudut maksamaan palautuksesta aiheutuneet kulut. Palautetun tuotteen arvosta vähennetään 10€ käsittelykuluja. Pakkaa palautettava tuote hyvin sillä mikäli se rikkoutuu palautuskuljetuksessa emme hyvitä siitä maksamaasi hintaa.
3. Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus
Toimipaikasta palautuva, asiakkaan noutamatta jättämä lähetys josta ei ole lähetetty palautusilmoitusta ei ole palautus.
Huomioithan että Pakettiautomaatit ja Postin palvelupisteet säilyttävät tilauksesi 7 päivää saapumisilmoituksesta. Noutama
4. Virheelliset osoitetiedot tai väärä puhelinnumero
Asiakkaan tilauksensa yhteydessä antamien virheellisten osoitetietojen tai virheellisen puhelinnumeron vuoksi palautuneen lähetyksen toimituskulut vähennetään palautettavsta maksusta. Tarkasta huolellisesti tilauksen yhteydessä antamasi tiedot jotta tilaus saapuu perille; osoitetiedot ja etenkin pakettiautomaattilähetyksien osalta antamasi puhelinnumero.
Kirjoitusvirhe on virhe mikäli se aiheuttaa lähetyksen palautumisen lähettäjälle.
5. Ilmoitamme kun palautuksesi on käsitelty.
Pyrimme käsittelemään asiakaspalautukset viikon kuluessa niiden saapumisesta. Saat ilmoituksen sähköpostilla kun palautuksesi on tarkastettu ja käsitelty.