Palautukset

VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT

VAIHTO-OIKEUS

EwaSi–verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla ei ole vaihto-oikeutta.

VIALLINEN TUOTE

Jos vastaanottamasi tuote on rikkoutunut tai muuten viallinen, ota yhteyttä shop@ewasi.fi Älä lähetä viallista tuotetta ennen kuin olet saanut toimintaohjeet. Tuotteita koskevat reklamaatiot pitää tehdä 14 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Enimmäiskorvaus viallisesta tuotteesta on tuotteen hinta lisättynä toimituskuluilla.

TILAUKSEN PERUUTTAMINEN

Tilauksen voi perua vain jos tilaustasi ei ole ennen peruutusilmoitusta ehditty käsitellä. Myöhemmin tulleesta peruutuksesta veloitamme 20€ käsittely/pakkaus/postitus kulut. Ja se vähennetään hyvityksestä. Ilmoita tilauksen peruuttamisesta viipymättä lähettämällä sähköpostiviesti asiasta osoitteeseen shop@ewasi.fi

YHDEN TAI USEAMMAN TUOTTEEN PALAUTTAMINEN

Asiakas maksaa itse palautuksesta aiheutuneet lähetyskulut. Jos kyseessä on viallinen tuote tai muu EwaSin virheestä johtuva palautus/vaihto, tulee asiakkaan reklamoida tuotteesta shop@ewasi.fi. Kuittaamme palautusilmoituksesi saapumisen, viesti sisältää ohjeet palautuksen lähettämisestä.

1. Tee palautusilmoitus 14 päivän kuluessa

Ilmoita palautuksesta 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta ilmoittamalla shop@ewasi.fi. Ilmoita sähköpostilla tilausnumerosi, sekä syy palauttamiseen – tilausnumero löytyy sähköpostilla toimitetusta tilausvahvistuksesta. Kuittaamme palautusilmoituksesi saapumisen, viesti sisältää ohjeet palautuksen lähettämisestä.

2. Palauta vain avaamattomia, kokeilemattomia ja ehjiä tuotteita

Palautusoikeus koskee vain myyntikelpoisia, ehjänä perille saapuneita palautettavia tuotteita. EwaSi–verkkokaupassa myytävät kosmetiikkatuotteet ovat hygieniatuotteita,  ravintolisät ja teet elintarvikkeita: et saa avata, kokeilla tai käyttää tuotetta jonka aiot palauttaa. Tämä koskee myös tuotteiden päällysteitä ja pakkauksia. Pakkausmateriaali, esim. kuplamuovi tai pakkauspaperi ei ole edellä mainittu pakkaus tai päällyste.
Mikäli palautat avatun, kokeillun tai käytetyn tuotteen emme hyvitä siitä maksettua hintaa. Lisäksi joudut maksamaan palautuksesta aiheutuneet kulut. Palautetun tuotteen arvosta vähennetään 10€ käsittelykuluja. Pakkaa palautettava tuote hyvin sillä mikäli se rikkoutuu palautuskuljetuksessa emme hyvitä siitä maksamaasi hintaa.

3. Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus

Toimipaikasta palautuva, asiakkaan noutamatta jättämä lähetys josta ei ole lähetetty palautusilmoitusta ei ole palautus.

Huomioithan että Pakettiautomaatit ja Postin palvelupisteet säilyttävät tilauksesi 7 päivää saapumisilmoituksesta. Noutamattomasta paketista, jonka toimituspalvelu palauttaa takaisin kauppaan, peritään 20 euron käsittelykulut.

4. Virheelliset osoitetiedot tai väärä puhelinnumero

Asiakkaan tilauksensa yhteydessä antamien virheellisten osoitetietojen tai virheellisen puhelinnumeron vuoksi palautuneen lähetyksen  toimituskulut vähennetään palautettavsta maksusta. Tarkasta huolellisesti tilauksen yhteydessä antamasi tiedot jotta tilaus saapuu perille; osoitetiedot ja etenkin pakettiautomaattilähetyksien osalta antamasi puhelinnumero.

Kirjoitusvirhe on virhe mikäli se aiheuttaa lähetyksen palautumisen lähettäjälle.

5. Ilmoitamme kun palautuksesi on käsitelty.

Pyrimme käsittelemään asiakaspalautukset viikon kuluessa niiden saapumisesta. Saat ilmoituksen sähköpostilla kun palautuksesi on tarkastettu ja käsitelty.